Miről lesz itt szó?
2015. február 15. írta: quodlibet

Miről lesz itt szó?

1.

Most, hogy nyugdíjba mentem rendezgetni kezdtem az évek alatt letöltött és kinyomtatott filozófiai cikkeimet. Ezeket korábban rövid ceruza jegyzetekkel láttam el. Sajnos némelyik mostanra már elmosódott,és olyan is van, amit magam sem értek már, vagy nem tartok kielégítőnek. Elhatároztam, hogy miközben rendet rakok közöttük, újra olvasom  mindegyiket, hiszen a kinyomtatás ténye arra utal, hogy fontos, jó írásoknak tartottam ezeket a cikkeket. Természetesen mindig megadom a linket - kivéve amikor már nem elérhető, mint pl. Amie Lynn Thomasson egyik fontos írása az ontológiai kategóriákról. Angolul fogok idézni az írásokból, de magyar nyelven fűzök hozzájuk megjegyzéseket. (Teszem ezt sajnálatosan gyönge nyelvtudásom miatt.) Később könyvek is terítékre kerülnek,  ekkor nem tudok internetes hozzáféréssel szolgálni.

Kinek írom ezt a blogot? Elsősorban önmagamnak, de ha rajtam kívül még valaki bele-bele olvas, annak örülni fogok. Hozzá is lehet szólni. Azt még nem tudom mennyi időm lesz erre a blogolásra, de bizonyosan létezik az a függvény, amelyik megadja az összes jövőbeli bejegyzésem időpontját és az írásukkal eltöltött időt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filozofiaiszeljegyzetek.blog.hu/api/trackback/id/tr447178807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julius Eckstein 2016.01.14. 15:26:06

Csak jelezni szeretném, hogy örülök a blognak, és várom az írásokat...
süti beállítások módosítása